Suorammyntisummit lippuehdot.

Suoramyyntisummit (Weiss Vision 1805572-0) myy tapahtumaa yritys/yksityishenkilöille Suomeen. Tapahtuman hinta määräytyy voimassaolevan hinnaston mukaan. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Myyjä pidättää oikeuden hinnaston muutoksiin. Kun kauppa on syntynyt, katsotaan näiden tilausehtojen olevan voimassa.

Asiakaspalveluumme auttaa kaikissa tilanteissa: asiakaspalvelu@liveto.fi

REKISTERÖINTI JA LIPPU

Tapahtumaan osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä tapahtumapaikalla ennen tapahtuman alkua. Osallistuja voi rekisteröityä tapahtumaan esittämällä henkilöllisyystodistuksen tai sähköpostiinsa saaman lipun/tilausvahvistuksen. Lippu tulee maksaa joko heti tilauksen yhteydessä tai ennen tapahtumaa tilauksen yhteydessä sovitulla tavalla. Mikäli toimituksessa on tapahtunut virheitä, pyydämme ottamaan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.

OHJEITA LIPUN OSTAJILLE

Lippuja pääset ostamaan sivun OSTA LIPPUJA -painikkeesta. Liput maksetaan heti ostamisen yhteydessä verkkopankissa. Maksuvälineenä toimii myös Smartum saldo. Lisättyäsi liput ostoskoriin ja siirryttyä maksuvaiheeseen, liput ovat varattuna 15 minuuttia. Maksun jälkeen liput saapuvat sinulle sähköpostiin. Tapahtumassa voit näyttää liput suoraan älypuhelimen näytöstä tai voit halutessasi tulostaa ne.Voit ostaa lippuja laskulla myös Liveton asiakaspalvelun kautta (laskutuslisä 12,40€). Ota yhteyttä asiakaspalvelu@liveto.io laskutustietojen kera!

PERUUTUS JA VOIMASSAOLO

Koulutustapahtumalipulle annamme kuluttajasuojalain mukaisen 14 päivän vaihto-ja palautusoikeuden tilauspäivästä lukien. 14 päivän jälkeen tilausta ei voi peruuttaa ja pidämme oikeuden laskuttaa tilauksesi sovitulla tavalla. Käyttämätöntä lippua ei hyvitetä. Tämän jälkeen lippuja ei voi vaihtaa eikä niitä lunasteta takaisin. Lipun voi kuitenkin luovuttaa kolmannelle osapuolelle.

Liput ovat voimassa kyseiseen tapahtumaan.

LIVETON MAKSUTAVAT

1. Liveton palvelussa käyvät yleisimmät Paytrailin alla toimivat maksutavat:
• Kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken, POP Pankki ja S- pankki.
• Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron ja Mastercard

2. CollectorLasku/Osamaksu
Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.
Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.

Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä
(* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio).
Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n
osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi
osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko
loppusumman kerralla pois.

Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun
lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n
ostoksella on 21,3 %.

Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 18 vuotta ja jolla on
moitteettomat luottotiedot. Collector tekee luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä.
Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu
sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.

Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:
https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_ter ms_FI.pdf https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf
Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

3. SmartumSaldo
Liveto tarjoaa nyt mahdollisuuden ostaa ennakkoliput verkosta Smartum Saldoa käyttämällä. Smartum Saldo on sähköinen palvelu, jossa työnantajan tarjoama etu ladataan työntekijän henkilökohtaiselle Smartum Saldo -tilille. Smartum Saldo on kehitetty korvaamaan kaikki paperiset kulttuuri- ja liikuntasetelit, ja parantamaan kuluttajan asiakaskokemusta.

Smartum Saldo -maksutapa on käytössä vain niissä tapahtumissa, joissa kyseinen maksutapa on haluttu ottaa käyttöön. Niissä tapahtumissa, joissa Smartum Saldo on käytössä, tulee maksuvaiheessa ilmoitus tästä. Tapahtuman järjestäjä vastaa Smartum Saldo -maksutavan tiedottamisesta. Maksaminen Smartum Saldolla on helppoa, valitse vain maksuvaiheeseen siirryttäessä Smartum Saldo ja kirjaudu omilla tunnuksillasi palveluun. Lippu tulee maksaa kokonaan Smartum Saldolla, osittainen maksusuoritus ei onnistu. Smartum Saldo -maksutavasta ei tule lisäkustannuksia.

Mikäli sinulla on kysyttävää Smartum Saldon käytöstä, ota yhteyttä asiakaspalvelu@liveto.fi tai suoraan asiakaspalvelu@smartum.fi

Livetolla ei käy muut kulttuuri- tai liikuntasetelit kuten ePassi, Edenred tai muut Smartumin maksutavat.

TOIMITUSEHDOT

YLEISTÄ

Liveton rooli on toimia vain ja ainoastaan tapahtumien lipunvälittäjänä. Tapahtuman järjestäjä vastaa tilaisuudesta, sen mahdollisesta peruuntumisesta tai muutoksista sekä tapahtuman tiedotuksesta. Tapahtumajärjestäjä vastaa myös ALV:sta kuten laissa määrätään.

LIPPUJEN HINNAT

Verkkokaupassa näkyvä lipun hinta on se, joka kassalla lopulta maksetaan. Liveton liput eivät sisällä piilokuluja vaan ainoastaan palvelumaksun. Palvelumaksun osuus vaihtelee 0-3 € välillä. Toimituskuluja Liveto ei harrasta.

Livetolla ei ole varausjärjestelmää tapahtumien ennakkolippuihin. Lippuja voi tilata laskulla Liveton asiakaspalvelusta, jolloin tilauksen päälle lisätään laskutuslisä (12,40 €).

LIPPUJEN TOIMITUS

Maksetut liput lähtevät automaattisesti oston jälkeen sähköpostiin. Sähköpostiviesti sisältää kuitin, jonka liitteenä liput ovat PDF-tiedostona. Liput voi näyttää tapahtumapaikalla älypuhelimen näytöltä tai paperitulosteena. Liveton viestin lisäksi Paytrail lähettää sähköpostiin maksuvahvistuksen. Maksuvahvistus ei ole pääsylippu tapahtumaan. Liveto ei postita erikseen pääsylippuja.

LIPPUJEN PALAUTUS JA VAIHTO

Lipun oston yhteydessä ostajan tulee tarkastaa aina lipun ja tapahtuman tiedot. Lähtökohtaisesti maksettuja lippuja ei vaihdeta eikä palauteta jälkikäteen. Tapahtumajärjestäjän erikoisluvalla lippu voidaan vaihtaa tai palauttaa.

Liveto tai tilaisuuden järjestäjä eivät korvaa kadonneita pääsylippuja. Mikäli asiakas kadottaa oman pääsylippunsa, voi hän ilmoittaa tästä asiakaspalveluun ja lippu voidaan tapauskohtaisen harkinnan mukaisesti tulostaa uudestaan siten, että alkuperäinen lippu mitätöidään. Asiakas on velvollinen tarkastamaan, että tapahtuma ei ole peruuntunut sekä muut tapahtumaan liittyvät tiedot (esim. soittoaika, ikäraja, aukioloaika) tapahtuman sivuilta.

Tapahtuman siirtyessä tai peruuntuessa asiakkaan maksamaa palvelumaksua ei palauteta. Liveto tiedottaa mahdollisista tapahtuman peruuntumisista sähköpostitse niitä asiakkaita, jotka ovat antaneet sähköpostitietonsa lipun oston yhteydessä. Peruuntuneen tapahtuman informoinnista vastaa kuitenkin ensisijaisesti tapahtuman järjestäjä.

OSALLISTUJAN TIEDOT

Jokaisesta osallistujasta tulee olla osallistumista varten perustiedot: Nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Lippu on henkilökohtainen, mutta sen voi siirtää kolmannelle osapuolelle. Mikäli osallistuja halutaan vaihtaa, tulee lipun omistajan ilmoittaa uuden osallistujan tiedot (nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköposti) asiakaspalveluumme.

Useiden lippujen ostajan tulee ilmoittaa kaikkien osallistujien tiedot asiakaspalveluumme hyvissä ajoin ennen tapahtumaa.

KUVAAMINEN JA ÄÄNITTÄMINEN

Tapahtumissamme saatetaan ottaa kuvia tai tapahtumamme saatetaan äänittää tai videoida joko osittain tai kokonaisuudessaan. Kuvia saatetaan käyttää nettisivuillamme, blogissamme, esitteissämme tai sosiaalisessa mediassa. Videoita ja äänitteitä käytetään valmentajan kehittymiseen ja niissä olevia valmentajan osuuksia saatetaan osittain tai kokonaan julkaista ja myydä. Osallistuessasi annat hyväksynnän kuvaamiseesi, tilaisuuden äänittämiseen ja videointiin. Mikäli et halua esiintyä kuvissa, niin ilmoita siitä rekisteröinnin yhteydessä tiimillemme.

TAPAHTUMAPAIKKA JA -AIKA

Myyjä on sopinut tapahtumalle paikan ja ajan. Myyjällä on oikeus muuttaa näistä kumpaakin tarpeen tullen. Tällaisessa tapauksessa myyjä ilmoittaa muutoksista sähköpostilla asiakkaalle. Myyjällä on oikeus siirtää valmennuskokonaisuus, -osio tai osa sen toteuttamisesta myös edellä mainitun ajankohdan jälkeen, mikäli myyjällä on siihen perusteltu syy kuten esimerkiksi valmentajan esiintymisen estävä sairastuminen tai loukkaantuminen, työsuhteen päättyminen tai odottamaton myyjästä johtumaton kurssitilan käytön estyminen. Tapahtuman peruuntuessa kokonaan, myyjä on velvollinen palauttamaan asiakkaalle maksetun summan.

RAJOITUKSET

Asiakas sitoutuu käyttämään valmennuksiamme vain ei-kaupallisiin tarkoituksiin.

Omien tuotteiden ja palveluiden markkinointi ja markkinointimateriaalin jakaminen myyjän järjestämissä tapahtumissa on kielletty. Markkinoinnista on sovittava aina etukäteen.

TIETOSUOJA

Tietosi tallennetaan asiakasrekisteriimme. Yhteystietojasi käytetään kommunikointiin, joka liittyy ostamaasi tapahtumaan. Erillisellä luvalla olemme sinuun yhteydessä myös muista tapahtumistamme ja tuotteistamme. Emme koskaan myy tai anna tietojasi eteenpäin.

ONGELMATILANNE JA RIITAISUUKSIEN RATKAISEMINEN

Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme kaikissa ongelmatilanteissa.

Tätä sopimusta koskevat riitaisuudet käsitellään Helsingin käräjäoikeudessa. Kuluttajansuojalaissa tarkoitetulla kuluttajalla on kuitenkin oikeus nostaa kanne sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä käyttäjällä on kotipaikka tai vakituinen asuinpaikka. Jollei käyttäjällä ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään Helsingin käräjäoikeudessa.

Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia pois lukien sen kansainvälisyksityisoikeudelliset lainvalintaa koskevat säännöt.

YHTEYDENOTTO

Mikäli sinulla on kysyttävää, kommentoitavaa, tai haluat muuten ottaa meihin yhteyttä, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen info@suoramyyntisummit.fi

Weiss Vision (1805572-0)
Malminkatu 38
00100 Helsinki
0400227173