Suorammyntisummit lippuehdot.

Suoramyyntisummit (Suomen Suoramyynti Oy 2176977-5 myy tapahtumaa yritys/yksityishenkilöille Suomeen. Tapahtuman hinta määräytyy voimassaolevan hinnaston mukaan. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Myyjä pidättää oikeuden hinnaston muutoksiin. Kun kauppa on syntynyt, katsotaan näiden tilausehtojen olevan voimassa.

Asiakaspalveluumme auttaa kaikissa tilanteissa: info@suoramyyntisummit.fi

REKISTERÖINTI JA LIPPU

Tapahtumaan osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä tapahtumapaikalla ennen tapahtuman alkua. Osallistuja voi rekisteröityä tapahtumaan esittämällä henkilöllisyystodistuksen tai sähköpostiinsa saaman lipun/tilausvahvistuksen. Lippu tulee maksaa joko heti tilauksen yhteydessä tai ennen tapahtumaa tilauksen yhteydessä sovitulla tavalla. Mikäli toimituksessa on tapahtunut virheitä, pyydämme ottamaan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.

OHJEITA LIPUN OSTAJILLE

Lippuja pääset ostamaan sivun OSTA  -painikkeesta. Liput maksetaan heti ostamisen yhteydessä pankki/luottokortilla.  Lisättyäsi liput ostoskoriin ja siirryttyä maksuvaiheeseen, liput ovat varattuna 15 minuuttia. Maksun jälkeen liput saapuvat sinulle sähköpostiin. Tapahtumassa voit näyttää liput suoraan älypuhelimen näytöstä tai voit halutessasi tulostaa ne.

PERUUTUS JA VOIMASSAOLO

Koulutustapahtumalipulle annamme kuluttajasuojalain mukaisen 14 päivän vaihto-ja palautusoikeuden tilauspäivästä lukien. 14 päivän jälkeen tilausta ei voi peruuttaa ja pidämme oikeuden laskuttaa tilauksesi sovitulla tavalla. Käyttämätöntä lippua ei hyvitetä. Tämän jälkeen lippuja ei voi vaihtaa eikä niitä lunasteta takaisin. Lipun voi kuitenkin luovuttaa kolmannelle osapuolelle. Ole aina yhteydessä asiakapalveluumme ensiksi: info@suoramyyntisummit.fi

Liput ovat voimassa kyseiseen tapahtumaan.

MAKSUEHDOT

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot.

Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
Pivon käyttöehdot

MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
MobilePayn maksuehdot

Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla.
Masterpassin maksuehdot [PDF]

Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]

GSM-maksu
Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
Enintään kaksi ostosta päivässä
Ei toimi prepaid-liittymillä
Lisätietoja aina.fi-sivustolla

Lasku- ja osamaksupalvelut
Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector
Collectorin yrityslaskun ehdot [PDF]
Collector-tuoteseloste [PDF]
Lue lisää: Collector.fi

Jousto
Jousto-tuoteseloste [PDF]
Lue lisää: Jousto.com

OP Osta laskulla
OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]
OP Osta laskulla -tuoteseloste

AfterPay
Lue lisää: AfterPay.fi

Mash
Lue lisää: Mash.com

TOIMITUSEHDOT

Maksetut liput lähtevät automaattisesti oston jälkeen sähköpostiin. Sähköpostiviesti sisältää kuitin, jonka liitteenä liput ovat PDF-tiedostona. Liput voi näyttää tapahtumapaikalla älypuhelimen näytöltä tai paperitulosteena. Maksuvahvistus ei ole pääsylippu tapahtumaan. Emme postita erikseen pääsylippuja.

LIPPUJEN PALAUTUS JA VAIHTO

Lipun oston yhteydessä ostajan tulee tarkastaa aina lipun ja tapahtuman tiedot. Lähtökohtaisesti maksettuja lippuja ei vaihdeta eikä palauteta jälkikäteen. Tapahtumajärjestäjän erikoisluvalla lippu voidaan vaihtaa tai palauttaa.

Tilaisuuden järjestäjä eivät korvaa kadonneita pääsylippuja. Mikäli asiakas kadottaa oman pääsylippunsa, voi hän ilmoittaa tästä asiakaspalveluun ja lippu voidaan tapauskohtaisen harkinnan mukaisesti tulostaa uudestaan siten, että alkuperäinen lippu mitätöidään.

OSALLISTUJAN TIEDOT

Jokaisesta osallistujasta tulee olla osallistumista varten perustiedot: Nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Lippu on henkilökohtainen, mutta sen voi siirtää kolmannelle osapuolelle. Mikäli osallistuja halutaan vaihtaa, tulee lipun omistajan ilmoittaa uuden osallistujan tiedot (nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköposti) asiakaspalveluumme.

Useiden lippujen ostajan tulee ilmoittaa kaikkien osallistujien tiedot asiakaspalveluumme hyvissä ajoin ennen tapahtumaa.

KUVAAMINEN JA ÄÄNITTÄMINEN

Tapahtumissamme saatetaan ottaa kuvia tai tapahtumamme saatetaan äänittää tai videoida joko osittain tai kokonaisuudessaan. Kuvia saatetaan käyttää nettisivuillamme, blogissamme, esitteissämme tai sosiaalisessa mediassa. Videoita ja äänitteitä käytetään valmentajan kehittymiseen ja niissä olevia valmentajan osuuksia saatetaan osittain tai kokonaan julkaista ja myydä. Osallistuessasi annat hyväksynnän kuvaamiseesi, tilaisuuden äänittämiseen ja videointiin. Mikäli et halua esiintyä kuvissa, niin ilmoita siitä rekisteröinnin yhteydessä tiimillemme.

TAPAHTUMAPAIKKA JA -AIKA

Myyjä on sopinut tapahtumalle paikan ja ajan. Myyjällä on oikeus muuttaa näistä kumpaakin tarpeen tullen. Tällaisessa tapauksessa myyjä ilmoittaa muutoksista sähköpostilla asiakkaalle. Myyjällä on oikeus siirtää valmennuskokonaisuus, -osio tai osa sen toteuttamisesta myös edellä mainitun ajankohdan jälkeen, mikäli myyjällä on siihen perusteltu syy kuten esimerkiksi valmentajan esiintymisen estävä sairastuminen tai loukkaantuminen, työsuhteen päättyminen tai odottamaton myyjästä johtumaton kurssitilan käytön estyminen. Tapahtuman peruuntuessa kokonaan, myyjä on velvollinen palauttamaan asiakkaalle maksetun summan.

RAJOITUKSET

Asiakas sitoutuu käyttämään valmennuksiamme vain ei-kaupallisiin tarkoituksiin.

Omien tuotteiden ja palveluiden markkinointi ja markkinointimateriaalin jakaminen myyjän järjestämissä tapahtumissa on kielletty. Markkinoinnista on sovittava aina etukäteen.

TIETOSUOJA

Tietosi tallennetaan asiakasrekisteriimme. Yhteystietojasi käytetään kommunikointiin, joka liittyy ostamaasi tapahtumaan. Erillisellä luvalla olemme sinuun yhteydessä myös muista tapahtumistamme ja tuotteistamme. Emme koskaan myy tai anna tietojasi eteenpäin.

ONGELMATILANNE JA RIITAISUUKSIEN RATKAISEMINEN

Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme kaikissa ongelmatilanteissa.

Tätä sopimusta koskevat riitaisuudet käsitellään Helsingin käräjäoikeudessa. Kuluttajansuojalaissa tarkoitetulla kuluttajalla on kuitenkin oikeus nostaa kanne sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä käyttäjällä on kotipaikka tai vakituinen asuinpaikka. Jollei käyttäjällä ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään Helsingin käräjäoikeudessa.

Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia pois lukien sen kansainvälisyksityisoikeudelliset lainvalintaa koskevat säännöt.

YHTEYDENOTTO

Mikäli sinulla on kysyttävää, kommentoitavaa, tai haluat muuten ottaa meihin yhteyttä, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen info@suoramyyntisummit.fi

Suomen Suoramyynti Oy 
(2176977-5)
Mastokatu 1
10300 KARJAA
0400227173